2024 INVITATION OG PROGRAM
22.-23. marts 2025
Vi glæder os til at se jer til Kids & Teenvolleytræf for 17. gang I Ishøj Idrætscenter.
Vores mission er en billig overnatningstur for Kids- og Teenvolleyspillere og deres træner/ledere - og fælles hygge efter kampene. Vi bestræber os på at servere et skønt aftens og morgenmåltid til deltagerne som vælger at overnatte. Der bliver liv og glade dage i kantinen på Vejlebroskolen som ligger lige ved siden af hallerne, og som også fungerer som overnatningssted
Vi glæder os til at se jer.
De bedste hilsner
Ishøj Volley
NB. Læs venligst hele teksten således at I ikke misser noget som skal udfyldes.
Selve Stævnet
7 rækker
Kidsvolley level 3 mix (født tidligst 2013) - højst 5.klasse, ellers er det Teen 1
Kidsvolley level 4 mix (født tidligst 2013) - 6.klasser kan tillades
Teenvolley 1 mix - ingen over 8.klasse
Teenvolley 2 DU14
Teenvolley 2 HU14
Teenvolley 2 DU16
Teenvolley 2 HU16
Teen 1 og U14 er 3 spillere på banen, U16 er kun 2 spillere på banen.
Evt. udskiftning skal være flydende udskiftning.
Piger må altid spille med i drengerækkerne.
For teenvolley følges reglerne på https://volleyball.dk/?s=teenv...
For kidsvolley følges reglerne på https://volleyball.dk/?s=kidsv...
Vi forbeholder os ret til at slå rækker sammen.
- efter kampene lørdag, er der spisning i Vejlebroskolens kantine og efterfølgende fælles hygge
- overnatning sammen med de andre hold på skolen + morgenmad søndag morgen til overnattende hold.
- søndagskampe om de endelige placeringer og medaljer.
Program:
Lørdag den 22.marts 2025:
Kl. 10.30-11.30: Indkvartering på skolen
Kl. 12.00: Ledermøde i bevægelseshallen
Kl. 12.30: Fælles åbning i hal 2
Kl. 12.45: Kampstart alle baner
Kl. 13 - 19 Kampe
Kl. 18-19.30: Aftensmad
19.30-22 Fælles hygge i kantinen, disko og konkurrencer
Søndag den 23.marts 2025:
Kl. 7.30-8.30: Morgenmad
Kl. 10.00: Skal være ude af klasseværelser.
Kl. 9.00-12.00: Kampe
Kl. 12.30: Præmieoverrækkelse og afslutning i hal 2.
Præmier:
Der er guldmedaljer til vinderholdene. Hvis rækken er på mere end 7 hold er der også sølvmedaljer, og hvis rækken er på mere end 9 hold er der også bronzemedaljer.
T-shirts:
Der er en stævne T-shirt inkluderet til hver deltager.
PRISER:
Deltagelse i Kids & Teen volley træf = 250 kr per deltager.
(aftensmad + hygge lørdag + morgenmad + T-shirt + stævnedeltagelse)
Kids & Teenvolleytræf = kr. 100 per hold.
Derudover skal der betales et depositum for overnatning - dette skal aktivt tilvælges under billetter - har man ikke tilvalgt OVERNATNINGSDEPOSITUM har man ikke noget sted og overnatte, da der bliver lokalefordeling ved sidste tilmeldingsfrist.
Tilmelding og spørgsmål:
Tilmelding her og evt. spørgsmål til post@ishojvolley.dk, eller på tlf. 20 15 26 35.
TILMELDINGSFRIST
Senest den 10.marts 2025.
Husk at udfylde størrelser på T-shirts.
PRAKTISKE INFORMATIONER:
Indkvartering:
* Lokalerne bliver ikke låst, så tag værdifulde genstande med dig. Skolens ting må man ikke røre ved eller bruge.
* Tjek for en sikkerheds skyld at der også i dit soverum er sat tape på lysfølerne, så lyset ikke tænder om natten når I bevæger jer!
* Der er ikke brusebad på skolen. Der kan tages brusebad i hallen indtil lørdag kl. 21.30 og fra søndag morgen kl. 7.
* Hvis skolens brandalarm aktiveres, skal alle ud af bygningerne og samles i skolegården. PS: Vi har været ude for at brandalarmen blev aktiveret ved at deospray er blevet sprøjtet op mod følerne – så pas på.
Ved afrejse:
Lokalet forlades senest søndag kl. 10. Lokalet afleveres i samme stand som ved overtagelsen, inkl. borde på samme plads, ren tavle og fejning af guld..
Bagage skal sættes ind i bevægelseshallen ved stævneledelsen hvor der er opsyn.
Bespisning:
Alle måltider foregår i Vejlebroskolens kantine.
Til hver klub udleveres spisebilletter til alle måltider.
Ordensregler:
Bolde må ikke tages ud af hallen, dvs. hverken til foyer, toiletter, bevægelseshal eller andre steder.
---------------------------------------
Kids & Teenvolleytræf de kommende år:
2026 - 18-19.april
2027 - 17-18.april
2028 - 22-23.april
2029 - 21-22.april
-----------------------------------------