OPDATEREDE RESULTATER PÅ DETTE LINK
Ishøj Volley glæder sig til at være vært for 2019 Danmarksmesterskaberne for U21-hold.
Hermed hjerteligt velkommen til landets bedste U21-spillere.
Nedenfor (og i spalten til venstre) kan du klikke videre til informationer om Danmarksmesterskabet.
1) Volleyball Danmark har en officiel side for dette DM:
2019 DM-finaler U21
Her finder du bl.a. præsentationer af de deltagende hold, holdfotos, og holdenes/trænernes forventninger ved DM.
2) Spisetider og anden stævneinformation.
3) Afslutningsceremoni som alle trænere og spillere skal gøre sig bekendt med.
4) Sådan går du de 650 meter fra Ishøj Station til Ishøj Idrætscenter
5) Oversigt over haller og baner.
Kvalificerede hold 2019
DU21
1 Brøndby VK
2 DHV Odense
3 Farum-Holte
4 Gentofte Volley
5 Ikast KFUM
6 Team Køge
7 VK Vestsjælland
8 Aarhus Ungdomsvolley
HU21
1 Farum-Holte
2 Gentofte Volley
3 Hvidovre VK
4 Holstebro KFUM
5 Midtfyns VK
6 RS Rødovre-Ishøj
7 VK Vestsjælland
8 Aarhus Ungdomsvolley
Danmarksmesterskaberne 2019 for U21
OPDATEREDE RESULTATER PÅ DETTE LINK
Program
Fredag
17.30 første kampe går i gang
21.00 sidste kampe slutter senest
Lørdag
10.00 første kampe starter
21.00 sidste kampe slutter senest
Søndag
9.00 første kampe går i gang
14.00 DU21 finale starter i hal 3
16.00 HU21 finale starter i hal 3
10 minutter efter sidste finale: Præmieoverrækkelse og afslutningsceremoni i hal 3
Kampafvikling
Stævneledelsen befinder sig i bevægelsessalen midt i idrætscenteret.
Der spilles efter Volleyball Danmarks ungdomsreglementer.
Puljekampe spilles til 2 vundne sæt, herefter spilles kampene til 3 vundne sæt.
Der vil blive påsat dommere til kampene og Ishøj Volley stiller med sekretær.
Der spilles efter Volleyball Danmarks reglement for DM for ungdomshold.
Tasker og bagage
Da mange mennesker er i hallen og vi gerne vil have ryddet servefelter henstiller vi til at sportstasker og anden bagage stilles i bevægelsessalen (glassalen midt i idrætscentret hvor stævneledelsen sidder).
Holdseddel
Der skal afleveres holdseddel til stævnelederen – og hvis der i løbet af turneringen sker ændringer skal der afleveres en ny opdateret holdseddel.
Overnatning og indkvartering
Overnatning foregår på Vejlebroskolen, Vejledalen 1, 2635 Ishøj, som ligger 1 minuts gang fra hallen. Indkvartering kan ske fra fredag kl. 16.00 på skolen – henvendelse på skolen eller hos stævneledelsen i idrætscenteret.
På denne side kan du se vejen fra S-toget til skolen og hallen.
Overnatning foregår i klasseværelser, og vi henstiller til at klasselokalerne og skolen behandles ordentligt. Ødelagte ting vil blive viderefaktureret. Der skal være ro senest kl. 23.00 og man skal respektere andres behov for ro! Det forventes at der er en ansvarlig leder fra holdet på skolen eller i hallen.
Der tolereres ikke indtagelse af nogen form for alkohol eller euforiserende stoffer. Overtrædelse af denne regel medfører øjeblikkelig bortvisning af hele holdet. Rygning er forbudt i hallen og på skolens arealer.
Lokalerne bliver ikke låst, så tag værdifulde genstande med dig.
Klasseværelserne skal forlades opryddet og fejet inden kl. 10.00 søndag (godkendelse følger, I behøver ikke vente på denne).
Der er ikke bademulighed på skolen, men der kan bades i idrætscentret fra kl. 07.00.
I tilfælde af brandalarm følg den udleverede instruks (PS: Vi har været ude for at overdreven brug af deospray op i luften har udløst følerne til brandalarmen, og så SKAL alle ud i skolegården, uanset tidspunkt!)
Bespisning
Al mad bliver serveret i Vejlebroskolens kantine:
Morgenmad: kl. 07.00 – 08.30
Frokost: kl. 11.30 – 13.00
Aftensmad fredag: kl. 19.00 – 20.30
Aftensmad lørdag: kl. 18.00 – 19.30
Hver klub får udleveret det betalte antal spisebilletter ved ankomsten.
Såfremt et hold ikke kan nå at spise inden for spisetiden, bedes det kontakte køkkenet med det samme.
Ledermøder
Der afholdes ledermøder fredag og lørdag – begge dage i bevægelsessalen, hvor stævneledelsen sidder – kl. 21 eller umiddelbart efter sidste kamps afslutning.
Spørgsmål:
Stævneleder er Ishøj Volley, telefon 2015 2635, post@ishojvolley.dk
Andre praktiske oplysninger:
* Der er ikke brusebad på skolen. Der kan tages brusebad i hallen indtil lørdag kl. 21.30 og fra søndag morgen kl. 7.
* Ved afrejse: Bagage skal sættes ind i bevægelseshallen ved stævneledelsen hvor der er opsyn.
* Vi anbefaler i øvrigt at stille bagage her undervejs i stævnet, så det ikke fylder på stole, på tilskuerpladser og i servefelter.
* Bolde må ikke tages ud af hallerne, dvs. hverken til foyer, toiletter, bevægelseshal eller andre steder.
OPSTILLING TIL AFSLUTNING SØNDAG – 10 MINUTTER EFTER SIDSTE KAMP
… her kommer en tegning af hvor holdene skal stå på halgulvet