Om indmeldelse og log ind

Efter 1. august 2012 foregår indmeldelse i klubben udelukkende via hjemmesiden her.

Følg disse tre trin:
1) Se øverst på siden i sorte topbjælke og klik “Bliv medlem” og udfyld felterne på tilmeldingsformularen.
2) Kig i din email boks – der vil blive sendt et link du skal klikke på for at aktivere.
3) Nu skal du anvende dit log ind (også i sorte topbjælke “log ind”) og logge ind på siden en første gang for at fuldføre din indmeldelse.

Den nye hjemmeside fungerer også som medlemskartotek så det er vigtigt med alle oplysninger om dig (medlemskartoteket er dog ikke frit tilgængeligt, hverken for offentligheden eller efter log ind).
Den store fordel er at du til enhver tid kan redigere dit eget medlemskab, og angive fx. skift af telefonnummer eller adresse, eller skift til et andet hold.

Hvis du er ny:

Forældre:
– hvis du skal bruge medlemsfunktionerne kan du melde dig ind i klubben som “forældre, kr.0 halvårligt”
– hvis du kun skal have informationer kan du bruge abbonnementsfunktionen

Hav følgende klar, som du bliver bedt om at udfylde, når du bruger “Bliv medlem”-funktionen øverst i den sorte bjælke:
– ønsket brugernavn, skriv kort med små bogstaver og ingen mellemrum
– email-adresse, som du kan tjekke fordi der sendes et link du skal bekræfte for at fuldføre indmeldelsen
– ønsket kodeord
– navn+efternavn
– adresse, postnummer+by
– fødselsdag/år- telefonnummer
– hvilket hold du spiller på (forældre melder sig ind som “forældre, kr.0 halvårligt”)
– skole/klasse / uddannelse / arbejde
– for ungdomsspillere desuden emails og telefoner på mor og far

samt
et portrætfoto at dig som du lægger ind som profilfoto (jpg-format)

Problemer? skriv eller ring til os – kontaktoplysninger nederst på hjemmesiden.