OPGAVELISTE HJEMMEBANE

Dato / tid:
søn.01.01 til tirs.31.07 / kl.00:00-00:00
Hvem: Sted:
Ishøj Idrætscenter

Info:

NEDENFOR er vores liste over hvem der skal løse opgaver som dommere, sekretærer, stævneledere, boldlangere osv. osv. når vi er værter på hjemmebane. Giv besked hvis I bytter med en anden, så listen altid er korrekt.

BELOW our list on who has which tasks as secretaries, referees, ballcatchers etc.etc. at home arrangements. To have an always correct list, please notify us if you change with another.

Redigeret af klubsekretæren / edited by the club secretary: Maibritt Skouborg, post@ishojvolley.dk, telefon 2015 2635.

Beskrivelse af opgaver finder du i denne sektion: http://ishojvolley.dk/kampe/staevneledelse/
Ved større arrangementer er der særskilte arbejdsplaner – som man finder i medlemssektionen her http://ishojvolley.dk/medlemsinfo/arbejdsplaner/
_______________________________________________________________________________________________________________________________________

Sidste tilmeldingsfrist: Ingen - det er aftalt på forhånd

Ansvarlige: Klubsekretær

Evt.kontakttelefon: 2015 2635

Se hvem der mere kommer til arrangementet:

Indlæser kort...

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *