Kids & Teentræf m.hjælper

Dato / tid:
lør.12.03 til søn.13.03 / kl.10:30-15:00
Hvem: Sted:
Ishøj Idrætscenter

Info:

I marts får vi igen gæster til vores eget stævne i kidsvolley og teenvolley. Vi håber at Ishøjs spillere vil deltage talstærkt.
Ishøjs spillere skal deltage på lige vilkår med de gæstende hold. Deltagerprisen indbefatter tre måltider og lidt natmad.

Klubben skal stå for måltiderne, det foregår i skolekøkken og kantine på Vejlebroskolen. Vi tjener derved nogle penge, som vi bruger til at nedsætte børnenes udgifter ved stævner og ture. Derfor har vi også brug for forældre/familiemedlem til at hjælpe os med maden, og vi håber på mange krydser ved hjælpertilmeldingen.

Der er to priser, fordi vi mener at tilskud skal gå til dem, som er med til at skabe overskuddet fra vores stævner. Den fulde pris er 350 kroner pr. deltager. Tilskudsprisen er 150 kr, og den kan man nøjes med, hvis man kan være behjælpelige ved dette stævne. Nedenfor kan du se tiderne for hvornår, der brug for hjælp.

BETALING VED TILMELDING NEDENFOR

PS: Mange af jer forældre er i hallen hele lørdagen, og måske vil I spise med i den lækre buffet lørdag aften? Så bestil ekstra madbilletter til lørdag aften.

Spillernes program:
Lørdag:
10.30 Seneste mødetid i forhallen i Ishøj Idrætscenter.
Indkvartering og omklædning.
12.00 Volleykampe starter (bemærk, ingen frokost lørdag)
17-19 aftensmad
20-21 de sidste volleykampe slutter, derefter hygge og natmad

Søndag:
8-9 morgenmad (Ishøj-spillere er velkomne)
9-14 kampe – frokost
14.00 præmieoverrækkelse
14-15.30 Oprydning alle – ingen er færdige før.

Med volley hilsen
alle ungdomstrænere

TILMELDING AF HJÆLPERE
– senest den 30. Januar 2016
– skriv i kommentarfeltet nedenfor, hvornår du kan hjælpe
– skriv gerne flere muligheder på, selv om vi kun beder om én tjans – jo flere fleksible muligheder desto bedre kan vi imødekomme alle ønsker
Vigtigt: Man har ikke tid til at se kampe i hallen i den tid, man er i køkkenet !

lørdag 12/3 kl. 13-18 tilberedning og servering af aftensmad, 8 personer
lørdag 12/3 kl. 17-22 servering + oprydning efter aftensmad + natmad, 6 personer
søndag 13/3 kl. 6.30-9.30 morgenmad + påbegynde frokost, 5 personer
søndag 13/3 kl. 8-13 oprydning morgenmad + frokost-tilberedning, 5 personer

Vi har også brug for en køkkenchef som kan have det overordnede overblik til aftensmaden kl. 13 – 18. så hvis du har lyst til at få tingene til at glide må du meget gerne melde dig.

Sidste tilmeldingsfrist: 30.januar 2016

Ansvarlige: se medlemsinfo > arbejdsplaner

Evt.kontakttelefon: nummer

Tilmelding:

Hvis du tilmelder flere eller andre personer: Skriv i kommentar-feltet, hvem tilmeldingen gælder!

Tilmeldinger er lukket til dette arrangement

Se hvem der mere kommer til arrangementet:

Indlæser kort...